niedziela, 17 maja 2015

Co nowego?

Właściwie to nic się nie dzieje, ale poczułam potrzebę napisania tutaj chociaż kilka zdań.
Aktualnie kontaktuję się z Cyn (hbrat dalej mnie nawet na fb nie zaakceptował, zakładam, że nie wchodzi). Wydaje się był baaaardzo rozmowna i sympatyczna ;p już kmini jak mi dekorować pokój co mnie cieszy i przeraża, bo co jak co ale nie chce mieszkać w środku tęczy (dlatego ładnie jej sugeruje, że lubię biało-kremowe kolory i taki jest też mój pokój bla bla bla), ale chyba nie będzie źle bo pokój i meble od zawsze są brązowo-niebieskie więc jest kk. Garderobę będę dzielić z nią (mam nadzieje, że jest bardzo duża) no i ogólnie takie gadanie o niczym właściwie.
Pisałam też do mojego lokalnego koordynatora (jego żona dodała mnie na fb do znajomych??) w sprawie przydziału do klasy. Przysłał mi nie taką odpowiedź jaką chciałam usłyszeć. Trafię raczej do Juniors (czyli liczą lata edukacji a nie rocznik) a nie Seniors. Mam nadzieje, że uda mi się wkręcić na prom tak czy inaczej ;D No ale szanse na HSD spadły do zera. A zawsze fajnie mieć taki papierek... no trudno, i tak jest dobrze.
Mam tez kupiony bilet do Orlando (na Florydę- dla tych mniej ogarniętych z geografii, sama bym nie wiedziała jakiś miesiąc temu) i rezerwacje w hotelu w Disney Word.
Wszystko idzie prawie dobrze z planem, mówiąc prawie mam na myśli: wszystkie formalności są dopięte na ostatni guzik, brakuje tylko wizy. A wszystkim, którzy myślą nad wymianą: to jest dużo trudniejsze niż się wydaje na początku, i teraz nie mówię o papierkach i formalnościach.

Ag

6 komentarzy:

  1. Prom jest imprezą nie tylko dla Seniors ale też dla Juniors. Żadne inne roczniki nie są wpuszczane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mnie pociesza, ale czytałam, że nie we wszytskich szkołach... nie umiem się doszukać informacji na stronie mojej szkoły ;/

      Usuń
  2. mogłabyś podać swojego instagrama? link u góry nie działa:((

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. HSD- High School Diploma
      Czyli poprostu dyplom ukończenia szkoły ;p

      Usuń