piątek, 8 maja 2015

Kiedy lecę?

Bilet lotniczy kupiony więc odwrotu już nie ma ;D
Data mojego wylotu ciągle się zmieniała, bo jak już pisałam wcześniej, oni chcieli żebym leciała 1.08 a ja chciałam później, była opcja żebym leciała za mile 21.08 ale... rejestracja szkolna oczywiście musiała być wcześniej.
Cyn (hmama) dzwoniła do szkoły i coś jej mówili, że jest wcześnie w tym roku... więc zostało na tym, że lecę 11.08.15r ;D Lufthansą z Katowic ;) Lot jest jak najbardziej w porządku bo przesiadam się z Frankfurcie więc w razie problemów dogadam się po niemiecku, jeśli wszystko się uda to o 13:45 będę już w Houston ;) czyli będę miała w sumie cały dzień, żeby się rozpakować itp.
Mam kupiony bilet od razu w dwie strony z tym, że powrót jest jeszcze ruchomy i to się później ustali. No i lecę Boeing 737-300 jeśli by to kogoś interesowało :D
Od razu mogę polecić kupowanie biletów z pomocą biura podróży. Foster (moje biuro w Warszawie) sprawił, że mam bilet w dwie strony tańszy od zwykłego w jedną stronę kupowanego na stronie Lufthansy.
Nie umiem się skupić jak tak pisze ten post więc może już skończę, i się rozpisze następnym razem bo teraz sama nie wiem co pisze :o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz