sobota, 7 lutego 2015

O co chodzi?

Krótki wstęp zawsze się przydaje prawda? (choć zakładam, że jeśli trafiłeś na tego bloga to doskonale zdajesz sobie sprawę o co chodzi)
Będzie to blog poświęcony mojej rocznej wymianie do Stanów do której się właśnie przygotowuję, fundacja którą wybrałam to CCI a wszystko jest załatwiane przez biuro podróży Foster znajdujące się w Warszawie. Jestem na etapie kompletowania aplikacji. Żeby dostać konto do strony formularzowej, musiałam pozytywnie zdać test ELTIS oraz rozmowę kwalifikacyjną ;)
Jestem mistrzem we wrzucaniu zbyt wielu informacji do małej ilości tekstu no ale musicie mi to wybaczyć, to tylko notka informacyjna pisana wieczorem kiedy nie mam już siły ;D
W każdym razie, założyłam tego bloga żeby dzielić się z wami informacjami, pomagać (jeśli ktoś by potrzebował pomocy w czymkolwiek to wystarczy napisać) i zwyczajnie dzielić się moim szczęściem!

Ag.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz