poniedziałek, 16 marca 2015

Gratulacje, twoja aplikacja została zaakceptowana.

I tak oto zakończyłam walkę z dokumentami. Tak wiem, dość późno biorą pod uwagę, że niektórzy dostali już placement. Jednak było trochę zabawy w jeżdżenie i podpisywanie kartek. Cieszę się jednak, że już mnie to nie dotyczy. Zostało czekać na rodzine i liczyć, że jednak ktoś mnie zechce ;D
Jeśli chodzi o stany które sobie wybrałam (CCI posiada dodatkowo płatną opcje która umożliwia wybranie 3 stanów do których chcielibyśmy trafić) to są to: Floryda, Massachusetts, New York.
Na tą Floryde przekonała mnie jednak prognoza pogody wskazująca 25 stopni, więc jako ciepłolubne stworzenie od razu na to poszłam :D
Nie będę się teraz rozpisywać jak to wszytsko wyglądało, nie wiem czy jest taka potrzeba (jeśli chcecie żebym się rozpisała, to proście śmiało).
Ah no i jeśli ktoś z was również wybiera się w tym roku na wymiane to proszę o kontakt ;D

Ag.

1 komentarz: