poniedziałek, 30 marca 2015

Dlaczego zdecydowałam się na wymianę?

Na pewno wiele osób zastanawia się 'dlaczego?' więc postanowiłam wam trochę przybliżyć całą zaistniałą sytuacje. Nie będę jednak "wywnętrzać się" w internecie bo to dość dziwne aczkolwiek postaram się odpowiedź w jakiś sensowny sposób na to pytanie ;)

1. Angielski. Chyba oczywiste są korzyści językowe związane z wymianą prawda?

2. Poznanie nowej kultury. Nie utożsamiam się z typowym polskim 'cebulostwem', jestem osobą niesamowicie tolerancyjną i potrafię przystosować się do życia w innym państwie (już kiedyś miałam okazje). Czytając o kulturze amerykańskiej na blogach postanowiłam sprawdzić na własnej skórze jak to jest, a skoro nie mam do tego przeciwwskazań... to czemu nie?

3. Zwiedzenie nowych miejsc. Nigdy nie chciałabym siedzieć w jednym miejscu przez całe życie. Mieszkałam już w Austrii więc czas na Stany ;) I mówiąc zwiedzanie nie mam na myśli chodzenia z plecakiem i odwiedzanie zabytków (chociaż to właściwie to słowo oznacza ale 'who cares?') tylko o poznanie innego Świata z każdej strony, z każdego aspektu.

4. Znajomości. Chyba każdy wie one się zawsze przydadzą?

5. Przyjaźnie. Nie muszę tego punktu rozwijać, prawda?

6. Integracja międzynarodowa. Liczę na to, że spotkam tam ludzi z różnych zakątków świata, jak wiadomo, Ameryka to poniekąd wymieszany naród ;)

7. Sport. Chcę spróbować cheerleadingu i poznać zasady footballu amerykańskiego ;)

8. Nowe smaki. Od zawsze chce spróbować batonika questa i czekoladek reese's (tak, tak, wiem, że można dostać to w Polsce ale to nie to samo)

9. Zakupy. Jestem typową dziewczyną... Brandy melville(!), Hollister, Abercrombie, VS, Top Shop, PacSun....

10. Przełamanie własnych barier. Jeśli uda mi się przystować do nowego środowiska, przełamać barierę językową i poradzić sobie prze 10 miesięcy z dala od rodziny, przyjaciół i wszystkich bezpiecznych miejsc... to będę wiedziała, że jestem w stanie osiągnąć w życiu wszystko czego tylko zapragnę.

I wiele wiele więcej....

Ag,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz