wtorek, 7 kwietnia 2015

Cypress, Texsas ?!?!?!?

Właśnie otrzymałam "potencjalny placement"! To znaczy, że mogę odrzucić bo nie znajduje się na liście stanów które wybrałam... Dostałam mało informacji na ich temat, tylko kim z zawodu są moi hości, że będę miała brata który jest w high school a ich córka jest już dorosła. Nie wiem co mam zrobić. Sprawdzam właśnie na google jak to wyglada i wgl i jestem zachwycona... 30 km do Houston, Houston ma plaże... ciepło... wszytskie szkoły są imponujące! CO JA MAM ZROBIĆ?!
Jestem tak zdenerwowana i podekscytowana, aż mi się ręce trzesą jak o tym pisze. Mam czas do czwartku, żeby się zdecydować...



Ag.

9 komentarzy:

  1. Ja bym się zdecydowała :) może to było ci przeznaczone? :P haha wiem żadna ze mnie filozofka ale kolejny placement może trafić się gorszy miejsce się nie liczy tylko ludzie! a poza tym Texas też super stan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dali mi wczoraj informacje o szkole i rodzenstwie no i... zdecydowalam sie. Jest pieknie, chyba lepiej mogloby byc tylko w Californi :p
      Jak sie juz dowiem wszystkiego to napewno napisze!

      Usuń
  2. Ja bym odrzucila. Stany, ktore wybralas sa o niebo lepsze od texasu, w ktorym nic nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tamte stany sa lepsze, dlatego je mialam na wyborze ; p ale szkola w Cypress i samo miasteczko przeszło moje oczekiwania!

      Usuń
  3. Hmm, może zaryzykuj i jeszcze poczekaj na inny :) ja raczej wstrzymałabym sie c; trzymam kciuki!!!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryzyk fizyk, tylko ze ja fizykiem nie jestem ;p
      Jakbym nie wziela to wiem ze bym zalowala!

      Usuń
    2. Rób tak jak uważasz za lepsze ;**
      Mój Blog - klik!

      Usuń
  4. Jak tak czytam te blogi, to wygląda to tak, jakby jedynym istniejącym stanem był Texas xD Co nie zmienia faktu, że to bardzo fajne miejsce no i jest tam ciepło. :D Czekam z niecierpliwością na kolejne informacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo moja fundacja wysłała w tym roku (że teraz tam są) ponad 120 osób do Texasu ;D (przy czym do innych stanów ok 30 albo mniej, tylko NY ma 70) Tak więc widać, że najwięcej przyjmuje w Texasie ;)

      Usuń