środa, 15 kwietnia 2015

Tag!

Właśnie zostałam otagowana pierwszy raz w życiu przez Anię. Jak mogłabym nie odpowiedzieć na jej pytania? ;D

1. Gdybyś miała mieszkać za granicą, jaki kraj byś wybrała i dlaczego?
Oj nie wiem, dopiero niedługo się przekonam jaka jest Ameryka więc może tam właśnie ;) ale jeśli nie to zapewne wybrałabym Anglię albo Austrię :) Z Austrią mam dobre wspomnienia i przyjaźnie się tam mieszka, takie same superlatywy słyszałam o Anglii. Zresztą, zdecydowania wolę duże miasta i kiedyś napewno będę mieszkać w jakiejś stolicy albo metropolii.

2. Czy byś się chciała zajmować w życiu, gdybyś miała nieograniczone możliwości?
Ja nawet nie wiem co bym chciała robić w życiu z ograniczonymi możliwościami ;D Naprawdę nie wiem... będę dobrym człowiekiem ;D

3. Jeśli chcesz pojechać na wymianę to do jakiego kraju? (oprócz USA)
Australia. Po pierwsze dlatego, że jest to kraj anglojęzyczny a po drugie to na pewno nie jest to miejsce do którego się normalnie jeździ na wakacje ;p Myślę, że byłoby to ciekawe (i ciepłe) doświadczenie.

4. Jakie są twoje ulubione przedmioty w szkole i dlaczego?
Wszystkie języki, angielski, niemiecki i polski. Nie mam z nimi problemów i po postu są przyjemne ;p

5. Jakiego języka obcego chciałabyś się nauczyć i dlaczego?
Hiszpańskiego. Ale nie wiem dlaczego :D

6. Gdybyś została ministrem edukacji, co byś zmieniła?
Usunęłabym matematykę ze szkoły.

7. Gdybyś miała wybrać jedną historyczną postać z którą miałabyś zjeść kolacje, kto by to był?
Coco Chanel

8. Jakie przedmioty wybrałabyś w High School?
To zależy od tego co mi zaproponują... nie wiem jakie tam będą przedmioty więc trudno mi powiedzieć :)

9. Ile chcesz mieć dzieci i dlaczego akurat tyle?
Chcę mieć jedno dziecko ale... chciałabym być host mamą ;) obojętne gdzie, host mamą można być w każdym kraju, po prostu chciałabym pomagać innym spełniać marzenia!

10. Opisz obecną sytuację społeczno-ekonomiczną w Indiach i wypisz co najmniej trzy czynniki, które się do tego przyczyniły. Podaj źródła.
Odpuśćmy sobie co? ;)

11. Twoje największe marzenie
Nie mogę powiedzieć ;*

12. Co koniecznie musisz zrobić przed śmiercią?
Spełnić wszystkie marzenia!

13. Planujesz po wymianie iść do klasy IB? Dlaczego?
Bo już się dostałam ;D a tak serio, to moja siostra właśnie kończy IB i widzę, że naprawdę dużo jej to daje pod względem wyjazdu na studia za granice (w jej przypadku do Anglii) no i oczywiście wracając z USA mamy ułatwioną sprawę bo znamy już język na wysokim poziomie, no i jak się cofać o rok to nie na marne ;)

14. Twój największy cel na wymianie z tych bardziej przyziemnych, nie patrząc na angielski, przygodę, nowych ludzi i poznanie kultury amerykańskiej?
Bardzo bym chciała przeżyć Thanksgiving no i Black Friday, ogólnie mam nadzieje, że dużo rzeczy tam kupie. Chciałabym też spróbować "cheerlidingu" a jeśli nie to trenować dalej tenisa i wejść na wyższy poziom ;p No i jeśli bym była w seniorach to oczywiście czekam na prom! No i chciałabym tez zobaczyć mecz footbolu amerykańskiego :D


No i teraz muszę kogoś otagować tak? na szęście Ania nie otagowała wszystkich tegorocznych wymieńców ;D
Agata  i Ula  te same pytania są dla was!

Ag.

2 komentarze:

  1. Szkoda że nie odpowiedziałaś na 10. bo jutro mam geografię :P

    OdpowiedzUsuń