sobota, 1 sierpnia 2015

Q&A

Kurde blade, chciałabym odpowiedź na każde pytanie z osobna ale trudno mi tak :( połączę je tak, żeby było logicznie i żeby na wszystko była odpowiedź, kk?

Jak się dowiedziałaś, że w ogóle są organizowane takie wymiany? Dlaczego wybrałaś akurat swoją organizację?
Znajomi mojej siostry jechali na takie wymiany ;) ale nie interesowałam się tym wtedy na poważnie, aczkolwiek- stąd właśnie o tym wiem.
A organizacja... moja mama ma znajomą której mama ma znajomą która była host mamą i współpracowała właśnie z CCI.

Jak się nauczyłaś angielskiego na tyle dobrze żeby jechać na wymianę ? Boisz się że nie będziesz rozumiała ?
Jest o tym post  i nie, nie boję się, najwyżej będę opisywać i gestykulować ;D jak gadałam z Cyn (hmamą) na Skypie to bez problemu się dogadałyśmy. Języka chyba najmniej się boję. 

Jaki jest Twój najgłupszy strach związany z wylotem do USA i spędzeniem tam roku?
Kurde chyba nie mam, żadnych głupich 'strachów'. Boje się tylko tego, że nie znajdę znajomych i przytyje. oooo najbardziej się boje, że przytyje #commonwhitegirl

Jakie są Twoje zainteresowania, jak zamierzasz je rozwijać a Ameryce?
Zawsze mówię, że nie mam zainteresowań, ale w sumie to interesuje się zdrowym odżywianiem i mam nadzieje, że trochę z tego skorzystam w USA. Właściwie to Cyn coś mówiła o tym, że mam jej pomóc schudnąć. Ale nie wiem czy to był żart czy nie :(

Chciałabyś dołączyć do jakiejś sekcji sportowej albo klubu w szkole? 
Chciałam zostać cheerleaderką, ale nie mogę bo moja szkoła nie pozwala wymieńcom. (zawody są w wakacje kiedy mnie już nie będzie więc bez sensu zgrać się z całą grupą i potem ich opuścić)
Tak więc będę grać w tenisa na jesień i na wiosnę. A na zimę muszę sobie jeszcze znaleźć jakiś fajny sport.

Czy w Twojej szkole będą jacyś wymieńcy?
Z tego co kojarze ma nas być razem 6.

Jaki jest Twój cel nr 1 wymiany?
Odnaleźć siebie.

Za czym najbardziej będziesz tęskniła, a za czym najmniej?
Za pewną bardzo ważną dla mnie osobą...
A najmniej... za cebulostwem. Nienawidzę cebulostwa.

Jaki jest twój ulubiony sklep?
Ostatnie pytanie bo nie jest związane z wymianą.
Zakładam,  że chodzi o sklepy z ubraniami, a na miano ulubionego ostatnio awansował pull&bear, pewnie dlatego, że wzorują się (wręcz kopiują) Brandy Melville.


Więcej pytań nie dostałam, ale jeśli komuś by się nasunęły jakieś pytanka to śmiało!
btw. lubię czytać komentarze ;)

Ag.

2 komentarze:

  1. Wiesz już, jakie przedmioty wybierzesz w szkole? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakie mam do wyboru :/ niestety nie znalazlam zadnej informacji. Ale chce matematyke na najnizszym poziomie zeby miec w koncu z nia spokoj ;p i jesli bedzie to chcialabym cos w stylu "public speeking"

      Usuń